Turkiet inatt

KVÄLLER KVÄLLER.
Sjukt bra dagar & en fin midsommar med baby & hans familj + familjen Molén ute på ön. Nu sitter jag i sängen hemma hos babys familj efter att ha vart igång sedan kl 09.00, stan, brynäs mekano, morfar&morfar, affären, mamma&pappa, morfar&mormor igen, sen mamma&pappa igen haha. Grillat hemma hos pappa&mamma & pratat lite, nu ska jag gå igenom växorna & sitta lite vid datan, åker runt 02.00 inatt, sen bär det av till Turkiet, skit rädd för flyget kommer kissa på mig, jag får panik & det är på blodigt allvar. Men om man vill komma nån vart så måste man. Ha så bra i Sverige fäns!

Hotellet vi ska bo på, det är 5-stjärnigt hotell ser ut som ett slott i rummen osv,
lyx vill jag säga! Mys... Kameran med så bilder ska ni få se när vi är tillbaka.

                                                                                                                            




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-06-25 · 20:43:34




  Lotta Arnehed

Hej hej vad spännande dina poster verkar! kommer verkligen att läsa igen. =) Ha en trevlig dag ;)

2011-06-30 16:00:28 http://jade.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter