TURKIET PÅ LÖRDAG


RESAN BOKAD OCH BETALD.
På lördag natt åker vi, äntligen! Turkiet med min karl, ska bli underbart. Kommer inte alls ha tid att skriva något mera,
imorgon ska våra familjer fira midsommar, menas med ingen data, på lördag är det fullt upp så inge data då heller,
så vi hörs igen när vi kommer hem, ska bli sjukt underbart detta, som jag väntat, pusspuss påer!

+ att min syster kommer hem nu i helgen, lycklig. Ska pussa sönder henne när jag kommer hem.

{ Om det är nått jag kommer sakna så är det min tissetass, tog dessa foton förra veckan men
 så mysig han var då, han är en del av min vardag, hur ska jag klara mig? pussa på han extra mycket inatt.
}






Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-06-23 · 19:16:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter