I want you to believe in life

AFTON AFTON
Idag blev det jobba på kastvallen för min del, roligt & bra! Så efter runt 19.00 åkte jag hem till stan för att mysa med min pojke som var hemma, laga mat & kolla tv. Runt 22.00 kom bästa vän förbi, vi skypa med min fina syster & prata med henne sen hade vi en hel del själv att prata om innan hon fick en hejdå puss av vegaas & av mig, krama om kvinnan & ville inte släppa, hon skulle ringa mig imon när hon är framme i Milano. Galet ju! Kommer gå så bra för dig finis lita på vad jag sa! Men kommer sakna oss, ses när du kommer hem & jag älskar dig mest & händer nått dig så springer jag barfota till Milano & gud vet vad ♥

Imorgon ska jag kramas med mina fina tjejer, en dag med dem! Sen mot kvällen åker jag till morfar, ska kolla resa, nästa vecka eller veckan därefter sitter vi på ett plan till ett varmt land, troligen alanya! Ska bli så galet skönt, men min baby! Sen när vi kommer hem från utlandet blir det massa jobb, ska troligen jobba med Joacim. Vi kommer ha det sjukt, han retas en aning men det ska funka fint! Järnberg är sådära! & om 18 dagar fyller jag år, är troligen i alanya då men när ja kommer hem ska jag ha en hejdundrans fest i morfars resturang med massa fina vänner! Planerat en hel del, hoppas på en underbar sommar nu!

Här om kvällen satt jag & mådde skit för en sak som hände för länge länge sen, man bara saknar lixooom! Då kom det, ideén om att fixa en egen text till en tatuering jag ska ha på kroppen, en text som är så jävla sann, en text som satt ett spår i min historia, ett spår jag vill leva med resten av mitt liv, var så jävla stolt när jag skrivit klart den, inget taget från nån eller nå insperations tjafffs, utan en text skriven av mig, helt sjukt att jag kunde skriva så bra, stolt blev jag! Tänkte att ingen människa på denna jord ska veta vad det står utan skriver det på ett språk som igen av er alla där ute förstår, kommer bli sjukt bra! Vill ju ha denna personliga text för mig själv, detta har ju hänt under mitt liv, men idag visa jag det för min bästa vän, hon tyckte det var sjukt bra & att jag inte skulle tveka för det var så personligt. Detta kommer bli bra!


                                                                                                                   

           
            Tumblr_li0lwiytsa1qd2k1no1_500_large



Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-06-13 · 13:00:47







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter