44 dagar

GODER MORNING. 
Bloggen är så gott som död nu den senaste tiden, men har verkligen inte tid för datan, men så fort jag får skriver jag ju sälvklart. Dessa dagar har varit sjukt bra, bara vart med fina vänner ute i solen & sen lite alkohol kvällar på det. I lördags var vi hemma hos min bästa vän Mathilda och grilla ett gäng tjejer, sista kvällen för oss att fira innan hon åker till Milano i minst sex veckor. Kommer sakna ihjäl mig! Inatt åker hon, men som tur är så ska vi umgås ikväll efter att jag jobbat klart i kiosken. Hon fick även ett kompishjärta av mig i lördags hahah en rolig grej lixxom, men fint! Sånna vi hade som små. Älskar dig bästa duuu ♥

Har inte vilat ut nu på sommarlovet heller utan jag kliver upp runt 7-8 varje dag, har vart och kikat matcher då, och varmt har det vart. Nu ska jag mysa i sängen med vegas och kolla tv innan jag ska fixa mig och jobba lite. Vädret idag är inget att hurra för men vad gör man? Ha en fin dag fäns! Pusspuss

                                            
                                                            Mathilda Holmqvist { ♥ } Älskar dig mer än vad som kan beskrivas!

                                 



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-06-13 · 08:51:03




  Anonym

ja min fina sis:) det kommer gå bra för henne:) kram sussi

2011-06-15 23:30:50



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter