You never see it coming you just get to see it go

MORNING GÄNGET.
Happ, vakna runt 09.00 & det känns bra? jooråå. Ska knapra i mig en hårdmacka & smutta lite på min smultrondricka. Sen mysa ner med en film, blir nångång vid 14.00-15.00 man ska mysa med tjejerna idag, en lugn dag med andra ord. Just nu ligger jag ivrigt & kollar på Hemnet.se på massa fina lägenheter, för när jag skaffa mig ett extrajobb kan vi äntligen flytta till en anna lägenhet & nu när jag ska jobba hos morfar kan det ju funka, happyface till 1000 thihih!

Gått & blivit förkyld & hängig med men det ska inte stoppa från att leva. Kan inte fatta om ca 1 eller 2 veckor ligger jag i värmen & steker förhoppningsvis. Hoppas nästan vi åker en dag efter midsommar så man får fira ute på ön i år igen, hade så sjukt roligt på Jacobs student så varför ska det inte bli lika på midsommar? Nej nu ska jag äta frulle & mysa med vegas till en film, han ropar på mig från köket, är han hungrig troo? hehee puss på er!

Vi alla står inför någon form av förlust, men det är hur vi klara av det som gör oss riktigt starka inifrån..

                                                                                                                 

Tumblr_ldjvr23tfy1qapcggo1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-06-14 · 10:13:45







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter