Careful what you say this time of year

KVÄLLER KVÄLLER.
Jaa mitt på lovet klev man upp kl 06.00 idag sen iväg mot skolan för att plugga & göra prov, jag hann med två styckna & klara dem, hejja hejja lixooom. Nu är det bara ett matteprov & nått få i engelska sen är jag fri från röda uppgifter, & om det är värt det? Ni anar inte, känns så lättande att inte ha några röda sen i augusti när vi börjar, sen är det ju inte fy skam att inte gå till skolan när lärarna beställde hem 20 pizzor idag, haha jag dog så mycket pizzor det var! Sen har dem lovat glass, jordgubbar & mer, skaplig skola! Vi skulle fått max men vart lättare på pizzor. Jag älskar Thorén ska ni veta, gör mig inget att gå nån dag nu!

Kom hem vid 15.00 sen bädda jag ner mig med feber & yrsel, vad är detta? Vill inte bli sjuk. Ska iaf ta mig till skolan imon för matteprovet sen har ja bara nått litet kvar i engelska, fick G på bokrecension idag med! Vakna iaf nyss & klockan är nu 19.11 alltså 4 timmars sömn. Fina Elin Thalén fråga nyss om jag ville följa med tjejerna ut ikväll, jag vill jag vill jag vill, men kan inte, plugga & bli frisk. Ibland är det orättvist, men det lönar sig. Ha det så sjukt bra ikväll flickor

Jag kan döö för dessa shorts { } puss på dom....




Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 0 kommentar(er)
2011-06-16 · 19:24:04







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter