New in // H&M

GODER KVÄLL.
Igår blev det en lång dag, skolan från kl 09.00-15.00. Men innan ska jag tala om för er hur min morgon såg ut! Cykla till affären för att fixa mat & då var vell klockan runt 08.20 springer in & ska rycka åt mig en Billys pizza från frysdisken, håller pengarna i ena hande & mobilen & nyckel i andra, tänker att jag måste hålla i telefon extra hårt om jag ska ner med händerna i frysdisken, glömmer totalt bort att nyckel ligger där med så greppar hårt om mobilen & paaang så glider nyckeln ur handen på mig & ner under frysdisken i en springa. NEJ NEJ NEEEJ, jag trodde inte det var sant? Personalen & jag försökte gräva fram den i 20 min men fick inte fram den. "Nej du får allt ta & gå hem idag sa en tjej som jobba där" Tack så jävla mycket, "för ingen hjälp" kvinnan försökte ju inte ens utan bara peta under den ännu mera. Så nu har man vell ingen cykel kvar heller fick ju lämna den där utanför, ska hämta den imon, men vi bor ju i Gävle? Klart den är borta lixxxom. Hoppas mer än allt att min fina lilla cykel står kvar där imon. Annars sjunker jag ner i jorden kan jag tala om för er folks.

Anyway! Efter skolan träffa jag farmor på stan för lite ärenden & sen kom min karl ner. Fick besök av bror & hans vän runt 18.00 & dem blev kvar tills 22.10 & även Joacim, vi åt club sandwich & massa gott. Sen vid 22.10 lämna vi av bror i bomhus & vegas sen for vi hem till Järnberg för vi tre sov där över natten då vi gick upp 05.00 idag för att åka till Hudiksvall, ni anar inte vilken dag jag haft, bröderna Järnberg, behöver jag säga mer? Har skrattat så jag fått ont i magen, jag & joacim har gått under samma paraply hela dagen & gjort oss fula, nu är vi hemma i bomhus & har grillat vi tre, vi sover här inatt igen för imorgon fortsätter våra äventyr, hahah jag dör! Men fy så roligt vi haft. & imorgon väntas mera, nu ska jag umgås med killarna innan vi ska sova.

Justja, köpte mig en vit kavaj från H&M conscious collection, spanat in den länge & nu är den min äntligen { }





Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-06-18 · 21:03:37







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter