There’s still a little bit of your face i haven't kissed

Vart ska jag börja? Dagar jag kommer minnas länge! I onsdags blev det utgång med tjejerna, marre, sandra, josse, jennika, eve, carro, cassie. Blev först att vi samlades hemma hos jennika för lite dricka inna vi gick oss vidare mot söderhielmska för att dricka ännu mera & där träffa jag även fäger & pihl. Sen drog vi alla oss mot slicken. På torsdagen blev det umgås med bästa vännen Mathilda, blev en kväll med alkohol där också, blev jag, thilda, petra, elin & boysen & lite annat folk. Kvällen där var sjukt trevlig & sen gick jag & elin oss hit för att sova. Fredagen blev en solning på alderholmen med elin, vi klev upp kl 07.00 & det menas med 4 timmars sömn, va lixoom död. På kvällen blev det grillning & alkohol hos daniel med, marre, sandra, josse, alex, simon & min fina pojkvän!

Efter tre dagars med alkohol & en sliten jag bestämde jag & robin oss för att ta oss ut till fågelsundet med robins familj för att mysa & ha lite tid för varandra. Blev sola, umgås & fiska till sen på kvällen, jag & robin cykla oss ner till bryggan på kvällen & hade det underbart! Sjukt bra dag där borta med bästa baby.

Klockan 10.00 imorse åkte vi oss in till Gävle igen för att kolla på isacs match, trökigt väder då det regnade men dom vann. Vi skulle ta oss tillbaka till fågelsundet men bestämde oss för att laga god mat till ikväll & äta massa gotta & mysa ner till big brother finalen senare ikväll. Kärlek till dessa dagar  ♥

Haft det så sjukt bra dessa dagar! Älskar er galet mycket, ni betyder! & finaste pojkvännen finns ingen bättre än du ♥











Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-06-05 · 15:04:57







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter