2011.06.09

ÅHH HOOJ!
Vart mycket nu dom senaste dagarna! Massa plugg i skolan & igår var jag hem till moster & fira morfar på hans födelsedag + att min kusin gick ut. Bjöds på supergod smörgåstårta & fika. Sen drog jag, morfar & mormor till morfars firma (Brynäs Mekano) för att han skulle visa mig hur jag skulle jobba där under sommaren, haha jag dör, ska vara i en verkstad & på hans lager & det är så jävla stort så jag smäller av, jag ska fixa massa på lagret & räka & ta emot massa beställningar, skriva massa nummer på alla 20 000 låder som finns, ett riktigt mansjobb! Om inte morfar hade ägt firman vette fan va jag haft för sommarjobb. Även att jag kanske kan stå i resturangen där, i samma hus har dem en resturang som kallar sig Gottfrids som nu är massa olika resturanger. 

Idag sluta jag skolan, blev att man samlades i sjömanskyrkan alla 1:or & 2:or för lite tal & sång. Sen gick jag mig in till stan, köpte en ny topp/klänning en spets, den ser knas ut på bild, lovar er att den är sjukt fin på. Sen en byxdress en kort sådan med fina axlar & runt halsen, gillar den starkt. Nu ska jag in i duschen & sen vänta på min karl inna det bär av för att äta på resturang med familjen + Robin. Sen ska vi mysa & ladda in för nästa dag då det händer sjukt mycket, många pussar till er! ♥


            



Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-06-09 · 14:04:42




  Elena

Hoppas allt är bra med dig!

2011-06-09 23:25:20 http://ellisono.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter