You know my name. NOT MY STORY!

AFTON LÄSARE ♥
Finns inte så mycket att skriva om idag, jag har vart i skolan från 09.00-14.00. Hämta sedan min cykel och sen handla jag hem lite gott och har nyligen städat klart hela lägenheten, nästan! Ska vänta på min fina pojkvän nu bara sen ska vi göra egen pizza och sen mysa innan man dregglar kudde. Skolan imon!

Jag skriver det allt för sällan, hur mycket jag verkligen älskar min Robin, hur glad jag är att ha han i mitt liv. Allt du gör för mig, allt du säger, jag kan inte vara mer än lycklig att få ha dig i mitt liv. Tack för allt fint, alla fina minnen med dig! Min fina pojkvän. Ska hålla om han extra hårt inatt, bara för att jag får ♥

                                                                                                           { Bild på lilla mig }

                         



              



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-06-21 · 17:49:24







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter