Köpt mig ett par gröna linser

Gröna linser :
Hej finaste favvosar! Jag undrar, har värdret varit såhär skönt någonsin 2011? Nääej. Idag blev det storstäda hela lägenheten och denna gång ska jag ta åt mig äran att jag fixa allt själv, min karl låg i sängen som vanligt. Sen kom han äntligen upp och hjälpte mig lite inna vi åkte oss mot coop för att handla lite tacos och vitlöksbröd som vi gjorde själv, mums va gott det var och trocadero på det. Tacosen kör vi på ikväll och massa mys framför tvn, helt bra. 

Igår kände jag på mig att jag fått lite feber eftersom allt var så jobbigt vad jag än gjorde, gjorde sallad, va helt sopslut? haha. Idag har jag fortfarande lite feber och det är ju trist men jag kan stå på benen iaf, så nu ska jag bara ta det lugnt idag och mysa med min karl och vegas, han har var galet mysig idag min karl. Big brother live och sängen nu för lite vila innan jag börjar med mat. Ha en super dag/kväll fina läsare. P u s s  p å  e r  f ä n s !

För nån veckan sen beställde jag gröna linser från fargadelinser.com. Fyyy tusan vad jag blev nöjd, galet snyggt. Har annars mörkbruna ögon som jag får höra jättebra om och som jag är mest nöjd över, men jag ville prova nått nytt och folk som sett mig i gröna tycker det ser as snyggt ut, så det kommer jag köra på ett tag. (Fast dom tycker mina riktiga bruna ögon är ännu finare) men jag kör på gröna nu ett tag.


                                                        Bild: Mina ögon när linserna är på ...   
             




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-03-20 · 16:36:33







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter