See how I'll leave with every piece of you

Morning fäns
Jag gillade då inte att ställa klockan en timme fram i helgen. Mer död än levande idag. Idag var jag ut på äventyr ska ni veta. Klockan 08.30 for jag med cykeln mot Thorén, lämna in massa papper & prata med Margret, runt 09.00 for jag vidare till mitt nya jobb som jag ska ha fram till slutet av maj, början på juni kanske det blir? Anyway.. Mötte upp Lars (27år-28år) minns ej men minns iaf att han ser mycket bra ut, hähää. Sen mot hans kontor för att prata, massa skämt & skratt blev det. Tror det här kommer bli kanon 08.00-16.00 kanske nån timme längre, får se. Menas med att jag måste upp tidigt så in åt helvete, ta på mig jobbkläderna & sen cykeln mot jobbet, kan bli buss om jag skulle vara allt för trött. Men jag är nöjd än så länge iaf, hoppas på kung personal, hehe.

Just nu ligger jag hemma i sängen helt död efter att cyklat som en galning fram & tillbaka, imorgon kör vi igång, idag vart det en slapp & fin dag med massa info, fick även med massa papper hem att plugga på, varornas nummer i kassan osv. Men ska ta mig över till syster & hämta lite saker innan hon åker bort till utlandet på fredag, en månad eller ett år det vet vi inte ännu. Kommer sakna henne här hemma. Vill somna i tid ikväll iaf så jag orkar morgondagen, viktigt!


Satans så kär jag är i dessa shorts, man kan ju inte låta bli att vara? insane



Kommentera inlägget här
Lär känna mig bättre 1 kommentar(er)
2011-03-28 · 11:39:43




  Brander

Sv; jaa precis, det är sånt man får ta! Vill man ha tatueringen så borde man göra den också :) och skita i alla andra

2011-03-29 11:31:12 http://branderof.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter