Japan 11 mars 2011 / Justin Bieber

Är det menat att man ska bli ledsen av ett skolarbete? Ganska tydligt det, sitter & fattar inte hur alla katastrofer i världen händer? Så galet hemska & man blir bara ledsen. Imorgon ska jag ha min redovisning på svenskan, en muntlig redovisning om temat, livet, döden och kampen för tillvaron. Det var ett självklart att jag skulle ta jordbävningen/tsunamin i Japan den 11 mars 2011, har jobbat rumpan av mig för att detta ska bli så bra som möjligt och jag tror, hoppas att detta kommer fastna hos min lärare.

 
{ Ska visa denna video när Justin Bieber sjunger till Japans katastrof }
 Den fastna så jävla bra, & nu spelas den om & om igen här hemma.

http://www.youtube.com/watch?v=_FmeSxAJYLk




Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 0 kommentar(er)
2011-05-05 · 19:50:06







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter