Himlen är oskyldigt blå

Ted Gärdestad, vad vore livet utan dig? Sitter på balkongen och myser med teddan!

Kan man älskar flera dagar lika mycket? I så fall I dooo! Galet fint jag haft det idag, skolan från 09.00-14.00, två prov, naturkunskap och småföretagande, kändes super men vi får se helt enkelt, pizza i skolan och massa sol som steker så grymt. Om ett tag ska jag slänga på mig jeansshortsen och dra ner till alderholmen med Beckis och Sofie och sola och äta gott, blir nog där till kvällningen! Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på? Pussa på min karl sen.

   
                                                                                                                     





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-05-20 · 14:42:49







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter