Valborg i Uppsala

Holy moses! Första maj? Älskar dagar som igår, blev att Elin & jag fixa oss hemma hos mig med lite musik, alkohol & lite personliga samtal! P & P & D hämta upp oss sen körde vi mot Uppsala & kan ju säga att bilresan va en upplevelse i sig, D körde 160 nästan hela vägen mot Uppsala medans vi andra drack & skratta åt allt sjukt som sas, framme i Uppsala bekanta vi oss med alkoholen & trevligt folk, Elin & jag hade det galet bra, skulle ta tåget hem kl 01.20 men blev att D körde hem också, full? Ja sa till Elin innan vi kom fram till Uppsala, jag skulle aldrig i hela mitt liv sätta mig i en bil med en person som har druckit. Men det var ju som bortblåst när alkoholen kom i mig, körde 160 hem också, D kanske inte hade fått i sig så mycket ändå, men fyyyfan aldrig mera va tänker jag med? Men hela kvällen var bäst & lika så bilresan dit & hem var galet bra. Blev max & sen åkte vi hem till mig & hade ett litet samtal sen somna vi pang tjoff!

Idag vakna vi upp gladare än vanligt, fint! Ska städa lite nu & fixa sen kanske det blir att elin slingar bort min utväxt, jag ni ser ju på bilden nedan, hemskt! Tur jag har en bästa vän som är frisör & kan sin grej, thihhi. Hon klippte mig för några veckor sen & nu vill jag bara att håret ska växa så det blir långt as hell.

                                                                                                                 


Bild: Jag&Elin precis innan kvällen skulle börja! { Ja ni ser ju utväxten som sagt! }



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 2 kommentar(er)
2011-05-01 · 14:03:21




  simone

Hur kan du ens skryta med att ni åkt med ett fyllo i 160?

Patetiskt & bara tur det inte small..

2011-05-02 21:58:03
  Susanna

Vem har skrytit? SKREV, att det var fel & sjukt dum var jag...............................

2011-05-02 22:14:49 http://sheownsit.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter