Wishing every moment froze

Jag har världens bästa pojkvän, och då menar jag "världens bästa" ♥ Finns ingen bättre och gosigare än han. Älskar att vakna upp med dig varje morgon och allt fint du säger gör mig bara mer gladare, älskar verkligen den pojken. Finaste och jag myser nu ner oss i sängen till Big Brother, fin fin kväll -

Idag har jag vart glad, ledsen, vart sjuk, skrattat, gråtit, haft ont i hela kroppen, en mix av allt. Sämsta dagen på mycket länge kan man säga, fast kvällen blev bättre och sjukt bra när min pojke är i min närhet, sjukan släpper inte taget om kroppen ännu, men snart får jag hoppas, vill vara frisk och må bra. Heerrå!

There's no need to rush. If something's meant to be, it'll happen.
In the right time, with the right person, and for the best reason.





Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-05-11 · 22:21:56







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter