Promenad med Beckis

GODER KVÄLL
Tycker synd om mig själv som inte kommer kunna gå imorgon, förklaring: Var nyss ut på en underbar promenad med Beckis i 45 min + att 20 min gick jag runt själv i områderna vid murengatan, 1 timme och 5 min gick jag alltså. Innan det spela jag brännboll, spela för kung och fosterland kändes det som, sprang som en dåre och slängde mig för att inte bli bränd, så har ett sår på benet, så nu förstår ni varför mina ben kommer vara döda imorgon, eller det är dom redan nu, helt galet! Fast jag har haft en sjukt bra dag, älska denna dag. Vädret har ju vart helt kanon och skoldagen var fin. Holy moses vad bena värker!

Imorse hade vi nationella prov i matte, gick helt okej, får jag hoppas iaf. Skolan var fin och vi satte oss vid tågstation idag och sola innan lunchen börja, där hade man en rolig stund, en kråka som flög rakt in i oss nästan och han snurra runt bland oss i säkert 5-8 min. Robin&Robin och jag gick oss till ica och köpte lite gott innan vi mötte upp amanda och felicia, beckis och molly ville vara lediga idag så dem gick hem efter nationella, hehe rolig dom där två.

Just nu ska jag plugga och vänta på min karl, han kollar innebandy i skutskär sen ska vi mysa ner och kolla Big brother, har mycket att göra i skolan nu så nu får man ta sig tid hemma till att göra lite extra med uppgifterna. Men jag är så jävla glad på mig själv nu, varje ons-tors blir det promenad med Beckis. 


Bild: Jag efter promenaden, på väg in i porten till mig!


Bild: Jag innan promenaden, knyta skorna kan ju vara bra?


Bild: Mina älsklings skor, helt underbart sköna!


Bild: Beckis gick på bra!




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-05-18 · 20:56:14




  beckis

puss på dig




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter