New in



Min nya älskling! Äntligen har jag hittat den perfekta vinterjackan. Det bästa med jackan, det är ingen tjej jacka utan kill jacka och därför älskar jag den lite extra, tror inte att nån tjej kommer springa och köpa den, jag hoppas! Köpt på Carlings och ser ni knapparna med ankare på? Är även massa ull i jackan! Färgen är vinröd/lila färgen är som på andra bilden med knappen, vart en mer lila färg på första men ska vara som färgen på andra bilden, lovely!

                                                                                                                  


             
             



Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-11-11 · 12:52:01




  Lina

Riktigt snygg! Och härlig färg :)

2011-11-11 18:39:44 http://linakrantz.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter