New in.

Godkväll! Var uppe redan kl 06.00 idag även fast jag började kl 13.00. Redan kl 11.00 var jag nere på stan och kikade, fick med mig sakerna som jag har på bild här nedan. Sen mot idrotten och sen hem, vi hade ingen samhällskunskap idag. När jag kom hem vänta jag på min karl sen for vi till Rusta och kika och sen storhandla på Willys, nu finns det massa gott i kylskåpet. Och fyfan va jag glad jag blev idag när jag kom in på Rusta, massa julsaker och mysiga ljussaker. Vill ha jul nu och massa mysiga julsaker som stökar här hemma, mysmys! Köpte lite saker på Rusta men orkar inte visa nu. En annan gång!

Nyss gjort enchiladas, dö gott! Just nu ligger min karl och sover han känner sig hängig, hoppas jag inte smittat han. Längtar tills fredag då jag och karln ska på Idol och då ska nån av dessa skönheter nedan bäras. Sen på lördag fira bror som fyller nu på fredag, han ska också på Idol, han blir bjuden av sin tjej. Så vi firar han på lördag. Nu ska jag kolla tv och mysa med Vegas och pussa lite extra på han. Sen mysa ner under ett varmt täcke med karln sen sova.

Den första en super snygg och ljuvlig stickad tröja från Gina Tricot 249kr den är beige och massa glitter/silver i hela tröjan. Sen har vi två nagellack från BIK BOK 39kr och det är i färgerna silver och guld, helt underbara! Sista tröjan kommer från BIK BOK 200kr. Och vill säga, blir lika glad varje gång jag handlat dära, skit söt och gullig tjej i kassan som alltid är trevlig. Sånt folk ska det finnas i alla butiker, men min favorit affär är BIK BOK.






Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-11-09 · 20:31:39







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter