Marc Jacobs

Godmorgon fina ni! Vakna upp kl 05.40 när babys mobil ringde, vi somna om 10 min sen gick vi upp, jag in i duschen och han mot jobbet. Gick sen mot skolan vid kl 08.15. Sitter på lektion nu, endast en lektion och slutar 10.25. Har inget annat för mig idag än plugga och fixa i lägenheten. På torsdag ska jag umgås med bästa vän, ända att längta till denna vecka, och sen tjejmys på fredag med tjejerna! Om en månad exakt så ska jag och min karl på idols fredagsfinal live. Och min bror fyller även den dagen.

Syster ska åka båt idag och hon ska kika efter Marc Jacobs parfym åt mig, hoppas hon kommer hem med en, blir superglad då!


  
 Bild: Lånad av Lina.




Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 1 kommentar(er)
2011-10-11 · 09:40:00




  amanda af berglund

Underbar parfym! Han som designade den är faktiskt än väldigt nära vän till familjen, :) Wilhelm Lidén hihi :)

2011-10-12 19:36:33 http://afberglund.wordpress.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter