New in // Vero Moda

MORRN MORRN.
Kl 06.00
ringde mobilen imorse, skulle resa mig upp och känner mig yr och tung i huvudet. Lägger mig ner i sängen igen och då börjar huvudvärken komma, jag har sovit och sovit och har fortfarande ont i huvudet, är sinnes va obehagligt det är, ligger bara och tänker "huvudvärk, huvudvärk" hjälper ju knappast att det försvinner då. Måste vila ännu mera nu, känns bara obehagligt att va vaken. Inte ofta jag får huvudvärk och nu ska den komma. Illa och jag hatar det!

Men är inte bara dåliga saker jag vill skriva. Morgonen var mysig ändå, imorse innan Robin skulle åka mot jobbet var han så go, älskar att vakna upp i hans famn och känna en varm och mjuk kropp. Finns inge bättre. Nej nu är det dax att vila bort huvudvärken så jag kan må bra igen. PUSSSSS FÄNNNSS!

                                                                              Nytt i garderoben: Söt topp från Vero Moda




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-10-18 · 13:46:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter