New in

Vilken dag! Gick ner på stan och med mig hem fick jag två kassar, eller tre, en kasse ligger i den andra! Lite nya plagg, hel nöjd! Sen kom min karl och gabbe och hämta mig, dom släppte av mig på willys innan dom skulle ut till valbo. Handla massa gott och sen när jag kom hem brast jag ut av panik då min bankkort va borta. Sprang tillbaka till willys och ingen där hade sätt kortet. Ännu mer panik och jag ringer mamma om råd hur jag ska göra med kortet? kolla ner vid fötterna och vad finner jag? mitt kort! Trodde det var kört. Fyfan va jobbigt det var att gå dit fram och tillbaka. Och träningsverken svider i kroppen nu.

Har nyss gjort tacogratäng, nu blir det mumsa på en stor godispåse med lösvikt, mummsss! Längtar tills min karl kommer hem så jag får kramas med han och mysa! Hoppas jag får sova inatt det värker i hela kroppen. Ha en fin kväll goa ni, skriver imorgon igen!






Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-10-27 · 21:04:40




  Maria

Nu blev jag riktigt sugen på tacogratäng! Mums!




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter