Sunday

HEJ BLOGGEN.
Söndag och dagen är nästan slut, börjar gå mot måndag och jag är helt nöjd med helgen. Massa mys och idag bjöd dagen på loppis från kl 11.00-13.20. Stor loppis ute i valbo med syster och mormor, slängde ihop lite saker hemma jag inte behöver, fick mig bra med pengar så jag är nöjd. Min man kom och hämta mig sen blev det hem och städa innan hans familj kom på mat och sen blev det film i soffan med hela familjen Järnberg innan vi åkte och kolla på när Joacim skulle spela match. Nu limevatten och popcorn, helt fint. Nu ska det mysas i soffan innan sängen. POOOSSS!


          Nya naglarna, helt ny design! Helt nöjd, för nån vecka.. sen tröttnar man vell som vanligt.


             




Kommentera inlägget här
Mode & inspiration 0 kommentar(er)
2011-10-02 · 20:50:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter