THE HILLS

Vilken dag! Upp kl 06.00 sen iväg och kolla innebandy, efter det hem en snabbis till familjen Järnberg och sen iväg på Runstens match och kolla A-laget! Dagen har bestått av innebandy, fin dag! Men nu är lilla jag trött och ska bara mysa i soffan medan min karl lagar mat åt oss. Sen en mysig söndag med ansiktsmask och massa tända ljus. Det blir min sköna söndag, mysig och bra! Hoppas eran blir lika bra och att ni haft det mys i det kalla höstvädret. Puss!

                                 Kolla vad jag orka hämta hos mamma och pappa? THE HILLS säsongerna, kom med posten i veckan! Lycklig tjej.

                                                                                                                   




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-10-16 · 17:17:55







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter