and so it is just like you said it would be

SPRÄNGANDE HUVUDVÄRK.
Happ tänker vell ni, skiter vell jag i? Men själv vill jag hoppa på huvudet så det slutar, gör galet ont och är obehagligt. Brukar inte få huvudvärk, men nångång ska vell jag också ha. Anyway! Idrott idag från kl 13.00-14.00 sen till skolan för webbdesign, så trökigt så jag höll på somna, sluta 16.40 sen cykla jag mig till Willys för jag skulle köpa grönsaker till salladen jag nyss åt, men tog ett tag att komma fram till affären eftersom den jäklans stormen håller på att jävlas, cykla en bit från vägen sen kolla jag åt sidan och när jag skulle kolla rakt fram igen hade jag nästan blåst åt sidan med cykeln att jag nästan åkte in i en stolpe, vart rädd som sören men jag missa som tur va. Cykla hem och då kom huvudvärken smygandes, så jäkla läskig huvudvärk så ni anar inte.

Runt 18.00 kom min karl hem, myste i sängen och kolla tv, vi somna och när jag vakna var det så mysigt så jag inte ens ville gå upp karl sov fortfarande men han höll mig hårt och hade sina ben över mig så jag knappt kom loss, sen när jag väl kom loss vakna han till och sa "Neeeej, jag som hade de så mysigt, får jag en kram?". Jag for upp ur sängen och gjorde en sallad som jag nyss ätit, ska vell mysa ner i sängen för lite tv och sen sova om det går, hooooppas.

Skulle gått upp, 04.00 imorgon för att vara med i radio, men då hade knäppisen sagt fel vecka, så nästa vecka blir det. Roligt att man ska gå och vara nervös över det också men tar det i bloggen när det väl är dax, tänkte ta ett inlägg om det idag men eftersom det var nästa vecka så är det igen bråska.



                                                                            Får lite panik, vet inte vad jag ska göra med mitt hår?

                                                              



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-09-14 · 20:41:17







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter