Hej lördag

Hej! Idag var man uppe men tuppen igen, trodde jag fick helg igår men icke, jobb idag igen. Kom nyss hem efter en kall promenad, nu ska jag strax hoppa in i duschen och ikväll väntas firande av Fanny. Och imorgon hoppas jag på att jag får sova länge, helt slut i kroppen. Ska fixa gymkort nu till nästa vecka också, på tal om slut i kroppen, jag gillar det. Syster och vänner har tipsat om Work it 24 så lät väll bra. Annars älskar jag Korpen som jag gick på sist och förra året ändå så var jag på friskis och svettis, men får väll prova på det nya nudå. Sofia vill att jag börjar på Workout men nää skapligt dyrt dära.

                        
 Ibland orkar jag inte med oss, haha helt bänga, fast Kalle är snäppet värre.
           






Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-11 · 14:48:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter