Breathing in snow flakes

Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag! Jag knalla mig till affären med feber och hela skiten, ville lägga mig ner på vägen och bli påkörd av en bil, haha nejdå men jag va helt slut och snurrig i skallen när ja kom fram till affären. Handla det som skulle köpas sen knalla jag hem. Kommer aldrig göra om det, feber och ta sig ut på vandring är ingen bra kombo. Men vad gör man inte för kärlekens skull. Kom hem och la mig i sängen och sov nån timme innan det skulle fixas.

Hade köpt saker så jag kunde göra kycklingwraps och en god efterrätt. Sen hade jag inge bättre för mig så tog min regnponcho och klippte sönder den till hjärtan och la ut över hela borde, jag vet ja är inte som alla andra, men glad blev finisen. Så en mysig mat och god efterrätt gjord av mig blev det, sen fick jag géle hjärtan och choklad. Så jag har haft en fin dag, även lite sjukstuga för mig själv, nu är det bara halsen som svider när jag sväljer och lite yrsel som jävlas annars är det på bättrings vägar. Hoppas på att få slita lite på Cubus imorgon, om halsen jävlas gör mig inget, bara yrseln försvinner så är jag på knallande fot imorgon.    




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-14 · 21:33:49







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter