Torsdag!

Åh lord! Dagen börja världs bäst, en promenad till massa jobb på Cubus kl 08.00 - 14.30. Sen en promenad hem och det var superskönt ute i solen. Så jag satte på mig springskorna när jag kom hem och kolla med min partner Kalle om han ville med, men han var redan ute på promenad. Så jag promenera/sprang i 40 min. När jag skulle ta nycklarna i fickan på tröjan så var dom borta? Fick panik och fick gå tillbaka och kolla hela den långa biten, men jag fann dom inte. Karln kom hem och var inte alls glad på mig, vi gick oss en sista runda innan de skulle bli mörk, ja skulle ringa polisen om det kommit in nå nyckla, men batterit tog slut. Jag höll på dö så arg ja var på mig själv. Hade fått betalat massa tusen till fastighets ägaren för det var inte bara nyckeln till lägenheten utan till tvättstugan, förrådet osv och då måste dom byta det och ge ut nya nyklar till alla i området och det kostar inte lite om vi säger så. Men vi tog oss en titt igen och jag kommer på "brukar inte folk hänga upp nycklar om dom hittar dom och så, typ på grenar osv?" Jo så vi letar i alla trän, haha vi måste sett cp ut. Tillslut ger vi upp och går hem och precis då kollar jag bara igenom ett stängsel och va hänger där? MINA NYCKLAR. Jag har nog aldrig blivit så glad i hela mitt liv. Ja blev så glad så aaa jag vet inte vad. Nu mår jag massa bra igen, hihi!

Ist för 40 min så fick ja mig en promenad på över 2 timmar, haha grymt! Nyss vart på affären och handlat massa gott, inte godis och så utan god mat och frukost, mums :) Just nu prata jag lite med Kalle och snart ska jag göra mat innan jag sjunker ner i soffan med mina två favoriter. Ha en fin kväll ♥




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-02-23 · 19:49:34







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter