Tisdag kväll

Kväller! Fyfan va jag är slut i kroppen, två timmar med Nanna på gymmet nu ikväll. Vi fick till ett riktigt bra pass, men bra vek är ja ibland, gapa nästan så vig hon va ibland, vill också börja på poledancing, men nä skulle bara ramla ner från stången direkt. Trevligt hade vi iaf!  Nyss vart och handlat lite och nu mysa ner i sängen för massa jobb imorgon på Cubus, sen umgås med min partner som saknat mig, hihi kalläää!!!

Sen är jag helt stum när jag såg Nannas alla smink bilder och halloween bilder osv, hon är ju sjukt sjukt duktig! Jaaaaag dör! Hon ska lätt få sminka mig en utekväll och jag lovar att det är värt pengarna! Hon gör sjukt fina sminkningar i allt, och hon gör grymt äckliga sår och massa fina party sminkningar mmmh va jag gillare! Bilderna neda är på henne som Avatar och hon har sminkat sig från topp till tå, behöver jag säga mera???? Vill också kunna!







Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2012-03-13 · 22:44:20




  nanna

Men guuuuuuuuud! Fan du är fin och snäll och underbar. Börjat läsa din blogg idag och sätt vad massa fint du skrivit om mig. Blir så glad :D



Du, jag har tänkt på det. Jag VILL sminka dig nån dag. Ba för kult? innan en utgång eller nå ;)



Gillar dig skarpt!



PUSS

2012-05-28 01:04:59 http://nannamoruso.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter