Don´t you know, you spin me out of control.

Heeej! Nu är jag tillbaka igen! Ingen tid att skriva, haft massa härliga dagar och mycket mys, grillkvällar och massa roligt med min damer! Gillar när det händer saker, inte haft en lugn stund känns det som. Gilllllas! Bjuder väll på lite bilder från kvällen hemma hos Rosell och gårdagen hemma hos mig. Kvällen var sjukt bra igår jag  och Sandra hade vårt roligaste tillsammans igår, vilken jävla händelse vi fick vara med om hhahah! Stuka foten gjorde jag också, herre min sakpare va det gör ont idag! Mysiga personer man träffa som var ute igår :)
 


Elin, Eve och Nypan hemma hos Rosell :)


Josse & Sandra hemma hos Rosell!


Jag!


Petra, Johan & Holappa hemma hos Rosell :)


Annika!



Hemma hos mig, Maria och Josse!



Eve och Elin! :)


Josse!


Maria missa ett trappsteg utan för mig och pajja hennes favorit byxor, glad tjej haha!


Sandra i hennes nya underbara hår och Maria! :)


Josse igång! :)


Josse fixar i baren ;)




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2012-05-17 · 14:21:17







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter