Bästa människor!

Jag lever minst sagt! Myskvällar och körning och massa plugg är det som gäller i min vardag! Igår vart det att plugga till 11.40 sen knalla jag in till stan och träffa Becca, lite shopping och sen satte vi oss på mingel för en liten vilan. Födelsedagsbarnet kom också och Elin och sällskapa oss. Sen rulla det in mer underbaringar, Josse, Sandra och Rolle kom i slutet innan jag och Josse var tvungen att kila iväg på kurs! När vi satt där på kursen kom vi på att vi var sugna på kräftor? och det blev kräftor! Hem till josse, packa massa saker innan Sandra kom och hämta upp oss och vi for och köpte kräftor. Gratttis till min fina Sandra som fick körkort i förrgår också! Sen for vi hem till mig och hoppades på att kräftorna skulle tina, och så lyckliga vi vart när vi lyckades på mindre än 2 timmar, mums! Sen kom Marre och Becca förbi och runt 22.30 kom Kalle. Han köpte med massa glass och vi hade det trevligt med massa snack och kvällen sluta med massa härliga skratt.
 
3 år idag! ♥ RJ
 
Jag för nån dag sen och mina älskade fina skålar jag är så nöjd med!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2012-09-12 · 12:48:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter