ALLT JAG VILLE

jag blir så känslig, varje låt JAY framförde ikväll hoppa jag upp på soffan och klappa händerna, rös och fick en härlig känsla, satt bara och sa "minnah kommer aldrig lyckas" trodde jag skulle ramla av soffan när jag hörde vinnarlåten, hoppa upp och klappa händerna och flina som aldrig förr och sen börja jag tok gråta! robin börja skratta åt mig och trodde det inte var sant? han sa "du är så fin när du är ledsen" hahah what? blev arg och sa "vad säger du?" han mena då att jag var så söt när jag såg ledsen ut, ska man säga tack eller? vilket mongo.

men glad till tusen och kommer somna fint känner jag! nu massa film och mys!
här kommer JAYS vinnarlåt, njut nu folks! ♥ nattinatt




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-10 · 23:18:41







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter