BUT WHAT KIND OF HEART DOESN'T LOOK BACK

fyra röster, ni e roliga ni! sitter jag och bloggar för fyra personer? ryck upp er nu och hjälp mig och rösta på! s t o c k h o l m   h ö r d e   j a g ? fint dää! ikväll blire massa alkohol, sen ut på slicken och kolla linnros, hejja! fast börja fundera, har inga kläder fan, illa, sånt som tjejer oftas har problem med, right? nu ligger problemet hos mig, attans! får bli, t-shirt, jeans, och en mössa på skallen? haha neeeeej! ässh löser sig alltid fäns!

nya byrån som robin pyssla ihop igår, hejja hejja tog sin tid men sen pang tjoff så varen uppe bah! satt även ditt nå lysrör bakom som ni ser, det lyser upp bakom, jätte mysigt blev det! (högtalaren ska dock inte sitta där, inte hunnit tagit ner den än)




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-12-02 · 11:21:21




  Darksess

Du får byta till Soclog istället så får du mer än fyra röster ^^ Fin bänk. Hade gärna velat ha den i mitt hem.

2010-12-02 13:05:32 http://www.darksess.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter