GOD JUL ALLA FÄNS

alla fäns, god jul till er såhär dagen efter! thihi... haft fullt upp, kan ju inte sitta och blogga på självaste julafton? nääe så illa! fick mig en underbar jul med familj och släkten, massa mat och mys! fick massa fint, kläder, pengar, smycken, biobiljetter, parfymer, en ny HTC, så hejdå xperia x10 och hej HTC ♥ sen hem till världens bästa pojkväns familj, blev packet och mat här med, sen somna vi gott! helt braaa!

vakna upp kl 07.00 då robin och joacim skulle till valbo, mediamarkt på rean som öppnar kl 08.00, själv somna jag om och nu sitter jag uppe med isac och myser till barnprogram, funkar det med! sen ska mannen och jag mysa massa + vegas med, puss på dom! massa kärlek..

fick nått litet kort igår, första bilden på systers lille chiauau, andra bilden på vår julgran! fin jul fick man! ♥




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-25 · 10:43:48







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter