"I SWEAR LIFE IS A BITCH ON A PERIOD"

morning fäns! såhär på morgonen kikar jag på julkalendern och äter godis!
imorgon så äre dax, JULAFTON 2010? jag älskar julen så sjukligt mycket, massa släkt+familjen i ett och samma hus, massa folk, och det bästa, jag får vara med dom jag älskar som mest! mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, ove, kusinerna, moster, hasse, min syskon, pojkvännen, och niklas! hur fint? massa mat och bara kramas hela julen ut, mer underbart kan det inte bli. sista 2010 låt det bli bra!!!

förlåt igen carro för jag inte kan dyka upp på middagen idag och fira dig, men slänger på mig klackarna och springer ner på krogens dansgolv och dansar loss med dig ikväll! tjejer ha det bäst under maten, saknar er alla massa mycket!

dessa låtar sätter alltid spår hos mig, helt fast. ÄLSKAR DOOOM!







Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-12-23 · 11:16:46




  Anonym

meeen åh, ingen söt "sulan" att skratta till ikväll :( ses på dansgolvet <3

2010-12-23 11:32:16



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter