IT'S LIKE HAVE LOVED YOU SINCE TIME BEGAN

såhär kl 07:00 ligger jag vaken och myser med vegas i sängen! är ap trött men kan inte sova, kom hem inatt efter att vart ut på slick och kollat linnros, helt okeeej, inte bäst! sen snackat med lite härligt folk tills kvällens slut! robin den sötnosen kom och hämta mig även fast han gick upp 05:45, hur underbar? neeeej men hur fittig är inte kylan då höll på frysa ihjäl!

idaaag ska jag ha mys massa mys, min bästa mathilda kom hem från göteborg igår, hejja hejja! idag kommer hon förbi och umgås, sen på kvällen blir det god mat med robins mamma och lillebror här hemma i lägenheten då hasse (robins pappa) är på julbord! och imorgon blir det en heldag med mathilda då vi bara ska ta det lungt och bara snacka och äta nått gott får jag hoppas, det behövs, så länge som den kvinnan varit borta!


L O V E   T H I S   L I T T L E   P I N K




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-03 · 07:18:49







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter