JAY SMITHS HYLLNING TILL SIN DÖDA FLICKVÄN

ÅHNEEJ, ni får kalla mig tönt nu när jag säger att min morgon har bestått av tårar och massa musik och läsning av JAY SMITH! när jag börja läsa jays förflutna, sa det bara pang och jag fick tårar i ögat när jag precis skulle lyssna på jays framträdande i karlstad! hans hyllning tills sin döda flickvän (första stora kärlek) hans liv har bestått av droger och en flickväns död, han är nu bara 29, hans flickvän gick bort när han var runt 20 i överdos, hon hade en tendens att säga att hon skulle vara död innan hon fyllde 21. alla hennes nära/familj bara tänkte att javisst det är så som hon är, men så vart det! han hyllar henne med madonnas låt, hennes största favorit, medans han kände att han kunde spy för att sjunga madonna, följde han sitt hjärta och sjunger till den döda flikvännen. han träffa sedan en ny tjej som idag heter sara smith och utan henne hade jag vart död idag skriver jay, hon lämna honom genom att han tog droger och det fick jay att tänka till lite extra!


dom är tillsammans nu idag, hejja! JAAG bara älskar han, för att han är en sån stark person och utan att jag ens veta för 5 min sen att hans flickvän dog så var han den som jag hejja fram till vinnare, haaan har en röst som man kan drömma om bara! släng dig i väggen MINNAH!

(hyllningen till hans döda flickvän... tänk dig om nån skulle gjort så för dig, han är guld)




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-08 · 08:38:31







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter