LIKE A DRUG I TOOK THE WALK BACK TO YOUR DOOR

fäns vet inte om jag ska duscha eller blogga först.. tror blogga asså.. jeffla pissväder ute, kallt&fult!
hela dagen har bestått av städning in tha lägenhet, massa fix och snyggat till lite saker, nöjd efter fyra timmars arbete! nu ska jag fixa ihop nå mat, lasagne? bannemej det godaste jag vet, tacos också, thihi! bara ligga på soffan idag, helt slut igår efter att jag farit runt så mycket!

tänkte ta och ringa upp jenny (robins mamma) och höra om dom vill komma över imorgon och äta lite gott, såg nyss att jag fått ett sms och två missade samtal av henne om jag ville följa henne och julhandla, sällan jag som har på ljudlöst! hade varit fint med lite julhandling idag!
kirra ju en klädställningen igår som är uppe nu, favoriterna till skor kan ju inte passa nå bättre där uppe!
nu finns det bara lite saker till att fixa sen är det klart, helt brää! börjar känna mig nöjd nu lixooom! hehe
 





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-22 · 15:06:03







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter