MAKE A WISH AND PLACE IT IN YOUR HEART

sorry för inge skrivande igår, men kom inte in på blogg.se, less blev jag. men nuså funkar det fint! igår då? fick jullov, hejja hejja. fackeltåget med alla thorenare, sen hem och vänta på att bästa mathilda skulle komma, i väntan på det baka jag kladdkaksmuffins, sen runt 17:00 kom smulan, vi prata massa kika PH finalen, ville ju att erik skulle vinna, menmen! fin kväll med bästa vännen, somna sent och vakna nu. idag blir det bara vara hemma tror jag, mysa och må bra! imon blir en annan dag, får se va dagen bjuder på thihi puss på er!

igår kom mina andra bäbisar, nr 2 för denna vecka HEHE. sjukt snygga, men väldigt maffiga, liksom klumpiga, fast näee dom var skit snygga så jag behåller dom! klänningen var fin, ska knäppa kort och visa er sen! och H&M kläderna kommer vell också upp eller imon.




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-17 · 11:01:18







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter