MINA BÄBISAR HAR KOMMIT

heeey muppets! hoppas ni mår bäst? det gör bannemej jag! mer än lycklig vill jag lova. blev julbord på IKEA. mumma! sen hämta ut mina skor på posten och kläderna från H&M. lägger upp kläderna imorgon, är helt slut nu! ska mysa massa i soffan med min underbara pojke!

ÅÅHÅÅ vet knappt vart jag ska ta vägen, får ont i mina smilegropar så mycket jag har flinat nu, sjukt? trodde dom skulle vara fina fast inte såhär SNYGGA! tycker dom här är snyggare än mina svart med dragkedja i bak! helt ljuvliga, kommer bo i dessa skor, puss på dom! mina bäbisar! holy moses jaaaaaaaaag dooooooog.




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-12-15 · 19:15:04




  emma

har dom också ..sjukt snygga men världens sämsta kvalite :)

2010-12-22 17:51:21 http://emmawredh.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter