MINA SKOR JAG DOOOG LITE FÖR

okej fäns! det är ju en drog om jag säger så, SKOOOOOOR! alla dessa skor har blivit mina under dessa två veckor, som jag älskar dom, dock har det första paret inte kommit hem än då jag beställde i förr går. men snart så har dom landat hemma hos mig, är helt kär i alla! men nu äre så att jag fastnat för ett par nya, beiga som jag troligen kommer beställa hem, färgen är en dröm. just ja, morfar köpte även ett par snygga dojjor med dragkedja på bägge sidorna, om ni hängt med har ni sätt, mina favvo skor, jag älskar skor folks!

                                  alla är dom mina och jag njuter bara av att titta på dom!

                                                
                                    dessa kommer snart troligen finnas i min sko samling! puss på dom :)
                                                         



Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2010-12-03 · 11:22:19




  SOFIA

Nu är vinnaren korad! Ta en titt! Önskar även dig en härlig Fredag! KRAM

2010-12-03 21:09:13 http://sofiahanden.blogg.se/
  My<33

Snygga!<3 Vad ska du göra i helgen? ^^<333

2010-12-03 22:11:28 http://braamy.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter