NYÅRSKLÄNNING

vahetterre fääns, om ni är sisådär skit intresserad så har jag hittat en nyårsklänning! hejja hejja. pang tjoff så var den min bah.
vakna kl 09:00 då det var dax att fixa frukost åt isac sen ner på stan med syster för att kika på det sista. fast blir ner på stan imon eller på fredag också, fixa det sista småsakerna tills nyår, kommer bli helt bra! sen hem till syster på tacos och myste med lille bebisen till hund! 

nu ligger jag i soffan, ska hjälpa min man att packa, imon drar han till snöööön och ska fira nyår
med grabbarna i backen. kommer kännas tomt, fast har fixat sovsällskap, HEHE det är ju givet!

nyårsklänningen, älskar den beiga färgen, utan axelband! fast lite lut åt byxdressen men vi får se helt enkelt!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-29 · 19:56:25







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter