SEN KVÄLL MED SUSANNA

sängen hela dagen, mått som en sjuk apa, skulle inte ta mig ut till träffen och kika innebandy i söndags. febern sjunker och höjs till&från. skolan imon känns tvek, fast känner mig sämre om jag ligger i sängen då huvet känns som det ska ramla av så fort jag sätter mig upp, kommer denna sjukan för all kyla, eller vad är det? blir mörkt innan klockan fyra, ja det säger ju allt! KOMSI KOMSI VÅÅÅREEEN!

nu ska jag vända mig om mot en varm och skön kropp, pussa på den och känna den goda doften, du är underbar R. kramas lite med vegas också då han ligger på min arm och sover så sött, världens sötaste och finaste katt! har det bäst vill jag lova! ♥

kan inte älska någon så mycket som jag älskar dig mitt lilla allt!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-13 · 23:29:26







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter