TRÖTT VAR BARA FÖRNAMNET

hejje vänner! klockan är 23.56 och jag kom nyss hem från en hel dag i uppsala för att kika innebandy och gått på stan, hitta INGET i uppsala, hejja hejja lilla gävle säger jag bara, för mycket folk och inge bra kläder alls på rean i uppsala. vädret var kallt och jävligt!

elin och jag hade det roligt idag vill jag lova, och killarna spela riktigt bra kan jag tycka, bra spel! sen åkte vi oss hem och sen till max då världens bästa pappa bjöd oss på mat innan det blev hem till sängen, nu ligger jag i sängen med isac som jag ska passa i två dagar, imon kl 10.00 ska han på träning, bara ta sig upp då! holy moses, hela lovet har jag gått upp kl 07.00! helt bra mig själv!

denna snygga rosa blev min under julen, massa kärlek till denna plattång....



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-28 · 00:14:02







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter