I SWEAR LIFE IS A BITCH ON A PERIOD

godkväll kära undersåtar, how is it hanging idag? prima hära! om ni är sisådär intresserad har jag vart och köpt en satans snygg byrå idag, ni får se imorgon! vart och hämtat ut nelly paketet idag, sen vart hemma hos mamma och pappa i bomhus och hämtat lite saker, sen bara lagat god mat och haft det mysigt i vår fina lägenhet, vart så mycket bättre nu när vi flytta runt massa! hejja hejja. kom på också att snart är det jullov, holy moses va tider rusar förbi. thoren bussnies school ♥

imorgon blire ALKOHOL, äntligen efter två veckor med medicin, nu får jag äntligen röra glaset med alkohol, haha lät lite fel, som jag typ var alkohlist, no no, dricker inte allt för ofta ska ni veta kära vänner, då jag oftas myser hemma med min bästa! men imorgon är det ju linnros på slick, och vi kööööör bah! skaka rumpa, helt bra!

puss på mina snygga nya skor som kom idag, jag dör lite för dom, helt insane va snygga, sköna and u name it! lätt en favorit nu! bikini toppen från wonderland kom också, satans så snygg den var! idag är jag en glad tjej hihi!






Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-01 · 22:30:22







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter