IDAG ÄR EN BRA DAG

första december? och det märks 20- när jag kom ut från mitt varma trapphus, fick nån hel snurrig idé att jag skulle springa upp igen och värma mig och sen ut i kylan igen, hahah varför? lika kallt när jag var ute igen? weirdo lilla jag! cykla till pressbyrån och tanka på telefon och sen hem för massa mys med min vegas, tyckte det var lite konstigt att ingen vegas kom rusandes mot mig till dörren när jag kom, men vet ni vad? gosigaste lille missen han hande somnat under en lampa, thihi!

och va hände igår? robin skulle börja leta efter busen efter att dom lekt, men han var borta, hitta ingenstans? tillslut märkte vi att dörren var öppen och att han smitit ut, robin ner i trapphuset och jag stänger dörren och springer till soffan och håller för öronen i väntan på att han ska säga, dörren till trapphuset var öppen och vegas är borta? ist för att springa ner jag med och leta, nejnej då slänger jag  igen dörren och springer till soffan, asså fyfan va ont i hjärtat jag fick! men va har robin i famnen när han kommer in? min lilla bäbis, han hade vart och luktat lite i källaren i trapphuset, tack gode gud att dörren var stängd, den brukar kunna vara öppen då mongon till grannar lämnar den öppen!

hejja hejja skit prov vi hade imorse, fick pappret och fatta nada, helt kääst!
efter det fick man sig en fin cykeltur hem, laga mat och städa, helt braaaaa!

nu sitter jag och trycker i mig en snickersglass innan det bär av mot läkarhuset!
sen blir det hämta mitt packet från nelly, köpa en ny byrå, vara med min bästa.
 




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-12-01 · 13:23:38




  SOFIA

Då är Finalisterna utsedda! Kika in och ha sedan en fortsatt trevlig kväll! Om du inte fick chansen nu så kommer det en ny på Måndag! KRAM

2010-12-01 21:35:45 http://sofiahanden.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter