A WOMAN'S RIGHT

har fortfarande feber! men ändå tog jag mig till skolan igår och gjorde två prov, mycket bra av mig. även att listan har minskat på röda uppgifter och sena prov, 3 röda kvar! hejja. var tvungen att skippa fest med tjejerna igår också när jag inte kände mig frisk, greejt? nääe skulle inte tro det! har lite planer för nästa helg som jag tänkte höra med tjejerna, meeen det tar vi sen folks, nu till favoritskorna!

lämna precis sängen! plocka ut några favoritskor och fram med mobilen för att fota, som ni ser, dag tre på listan, dag 3: det här är mina favoritskor. har massa, svårt att välja men tog dom skönaste och sen tänkte jag om jag plockar fram sommarskorna skulle ni tro att det var nått fel på mig så jag lät bli! men visar några favoriter ur lite blandade skor nu, fest som vardagliga! haha och bara svarta, ja ni ser ju!

andra, tredje och fjärde bilden är verkligen favoriter. jaag dog lite för dom, insane snygga och sköna, fast den andra bilden, skon med dragkedja i bak är en julklapp från min pojkvän så dom ska inte användas än, och även ett par sånna i beige fast med dragkedja på sidan är påväg från nelly till mitt hus, längtar ihjäl mig! jag är galen i skor och det är det bästa jag vet! så illa att jag måste blunda när jag ser ett par!








Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-11 · 11:54:14







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter