THE PARTY DOESN´T START UNTIL I WALK IN

we are never going to be as young as we are tonight

den satt så fint den texten! börjar såhär, blame it on the alcohol, för igår blev det way WAY too much, men jag trivdes! HE HE. börja hemma hos mig med massa alkohol och mina tjejer va ju självklart med, runt elva kom taxin och hämta oss sen mot goya! kvällen där var bäst, bästa på mycket länge, och igår var jag översnäll, alla folk var jag mer eller mindre för trevlig mot, kanske tur det, fast sa nog mycket jag inte mena också! dansa och hade det hur trevligt somhelt. älska folken som var ute igår och det gjorde ju kvällen, toppen!

idag vakna jag upp och det vart toan direkt, spytt och mått sämst, legat i sängen hela dagen, gör det än, kan inte sitta upp utan att huvet snurrar lite extra, hinken står på sidan med, haha så jäklans klent av mig, men det är som det är! OCH VÄRT VARE ALLT! med det vill jag säga, kunde inte haft en bättre kväll igår! nu vill jag bara ha MAX och sen sova aset av mig bah, fin lördag va? hähä hejja hejja klenis.

marre, josse, sandra, thilda, beckis tack för en awesome kväll om inte annat ♥






Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-12-18 · 15:36:12




  Anonym

inte lite snygg du var igår eller? snyggo.

2010-12-18 16:14:10



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter