I WONT BE BACK SO DON'T HOLD YOUR BREATH...

det är tisdag den tjugoförsta december, två timmar ikvar sen två dagar kvar, sen JUL? kan det stämma tro? herre min sakpare!

idag då? vänt upp&ner på vårt sovrum, flyttat vår 180 säng, kastat ut alla kläder ur tre mega stora garderober, hela sängen och golvet var täckt med kläder, åkte hem med fyra IKEA kassar fulla med kläder till bomhus som ska upp på vinden och har två kvar att lasta av sen, nu ser det käänon bra ut i garderoberna, fast lite kläder blev det ist, men till jul fylls det på med nytt, hejja hejja! sen julshopping till rean!

runt 14.00 blev det valbo med pappa&syster, kirra en ny klädställning, ni ska få se bild imorgon! sen hem och laga massa god mat, runt 18.00 blev det valbo igen fast då med robin, joacim och elin, kolla julklappar, sen åkte vi till lillhagen som hade nån julshow, den var KUNG då tre killar kom ut i bodys och dansa till beyonce - single ladies! massa skratt och kvällen sluta super bra!

just nu känner jag massa kärlek till min lille bebis vegas som kröp upp i min famn och la sig på mina händer medans jag skrev detta inlägg, det är lite jobbigt att skriva, men han får! så jävla go är han! som ni ser mitt hår på bilden sen vid vegas ansikte ser ni mitt armband? då han ligger på mina händer och sover så skriver jag detta inlägg, säg mig har jag inte världens finaste katt? det är varmt och mysigt!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-12-21 · 22:28:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter