WHEN WE FIRST MET, I HAD NO IDEA YOU WOULD BE SO IMPORTANT TO ME.

1 universe, 8 planets, 204 countries, 809 islands, 7 seas, 6 billion people & my heart still tolds me it's you...
jag kan aldrig neka det jag känner, du tar en enorm plats i mitt hjärta!

FÄÄÄÄNS! helt slut, denna helg har varit bäst men mycket slit, känner mig som en kratta och är helt död. därför jag inte bloggat, inte haft tid helt enkelt. nyss vart på bio med, robin, jocke och elin, frään film asså, fast glömt va den heter nu också förästen, inte så bra på engelska heller så skulle stava fel och då skulle elin bara skratta åt ma! så återkommer med titeln till filmen sen, idag skulle hela min familj + farmor ut på resturang och äta gott, sluta med att hela familjen järnberg följde och elin, massa gott och trevligt vare, sen sprang jag och elin och köpte biljetter och sen blev det bio för oss fyra! nu har jag lite egen tid vilket känns underbart, en dusch och bara ta hand om mig själv! imorgon bär det av till uppsala, kika innebandy, hejja hejja kommer se ut som en döing, fiifään! måste släpa med mig elin så vi får lite roligt.

lite bilder på julklapparna (liten del av allt) tänkte ta lite saker i taget, så alla inlägg nu kommer handla om min klappar, börjar med dessa, en HTC mobil, parfymer i christina aguilera och beyonces parfym och body lotion och duschkräm, sen ett armband i silver, en stor favorit älskar massa, sen ett nagelack i metallfärg, och ett halsband! mer kommer i nästa inlägg fäns, håll ut!





Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-12-26 · 23:10:14




  elin

tron legacy hette filmen sus, haha

2010-12-27 10:07:02 http://eafk.devote.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter